23.10.14

Sambutan Konvokesyen PPAKKUM

Saban tahun, hari konvokesyen para senior akan diraikan dengan meriah sekali oleh semua ahli PPAKKUM. Pada tahun ini, senior PAKK telah bergraduasi pada 16 Oktober 2014 (Khamis) pada sesi pagi. Seperti menjadi adat turun-temurun dalam persatuan pelajar tahun 1 akan mencipta beberapa cheers untuk memberikan semangat kepada senior yang bergraduasi seterusnya memeriahkan suasana di luar DTC. 

Program ini turut bertujuan meraikan senior PAKK yang telah berjaya melepasi segala rintangan sebagai pelajar sepanjang 4 tahun di UM. Walaupun mentor kesayangan, Prof Madya Dr Mariani Md Nor tidak dapat bersama-sama di tempat kejadian, namun semangat beliau tetap ada. Tahniah yang tidak terhingga buat semua senior PAKK!


Tahniah pelajar tahun 1 kerana bersemangat dari awal pagi datang ke DTC untuk membuat cheers. Terima kasih juga kerana sentiasa memberikan komitmen yang baik bagi sepanjang latihan cheers diadakan. Terima kasih juga buat barisan senior yang turut serta dan membantu bagi memantapkan lagi cheers kali ini. 

Sementara menunggu graduan PAKK keluar.

Tahniah abang. Hey!
Tahniah kakak. Hey!



 Tahniah Syuk! Super senior paling kelakar dalam persatuan^^

YDP& MANTAN YDP PPAKKUM ^^
Dari kiri: Khalil (YDP PPAKKUM 2014/2015), Saudara Azwan (Mantan YDP 2013/2014) & Saudara Muaz (Mantan YDP 2012/2013)

Tahniah super senior. 

Mengambil peluang bergambar dengan mantan YDP 2013/2014. Tahniah saudara Azwan. 



"Every accomplishment starts with the 

DECISION TO TRY"

CONGRATS SENIORS! *tabik spring*

0 comments: