12.9.12

Jasamu dikenang


Hai semua ! Macam mana dengan 2nd day of lectures ? Okay tak ? Hopefully semua okay. Actually entry ini sebagai tanda penghargaan kepada Mantan Majlis Eksekutif bagi sesi 2011/2012.  Berkat usaha kepimpinan daripada mantan Yang Di Pertua iaitu Mohd Zulkaisi dan juga anak-anak buah serta bantuan daripada pelajar-pelajar PAKK sepanjang sesi lepas pelbagai projek dan aktiviti dapat dijalankan dengan jayanya. Ditambah pula dengan sokongan padu daripada bonda tercinta, Prof Madya Dr Mariani & para pengiring setia PAKK, memang mantaplah segala aktiviti lepas. Hehehe. Walaupun pelbagai halangan dan dugaan yang datang, para pelajar PAKK tetap utuh dan melangkah dalam melaksanakan tanggungjawab yang telah diamanahkan. Harapan pada pelajar junior agar dapat menyambung semangat ini dalam menerajui PPAKKUM pada masa sekarang dan masa hadapan. Semoga segala jasa mantan Majlis Eksekutif dijadikan sebagai pemangkin untuk kesinambungan PPAKKUM di masa hadapan. Terima kasih yang tidak terhingga kepada mereka! Bak kata orang "Tiada yang lama maka tiadalah yang baru." :)


Actually esok akan diadakan perjumpaan senior-junior PPAKKUM. Setelah melalui minggu haluansiswa selama seminggu, junior memulakan kuliah bermula Isnin, 10 Sept. Errr sama juga dengan pelajar senior. Tapi ingin saya kongsikan di sini bahawa ada juga pelajar senior yang tersilap masuk kuliah walaupun sudah hampir 3 tahun di sini. Ada juga yang masuk ke kelas yang tidak didaftarkan kerana main ikut sahaja kawan-kawan tanpa checking jadual sendiri. Haiissshhh macam mana boleh jadi macam ini ? :)


Walau apapun, kemeriahan & kehangatan PAKK semakin dirasai. Dengan projek terdekat yang bakal menyusul adalah Hari Interaksi Senior-Junior PAKK yang akan berlangsung 21-23 Sept. Minggu hadapan saja. Tak lama lagi dah ! Jom ramai-ramai join this projek dan saling kenal mengenali & membantu satu sama lain. Siapa pengarah ? Tempat interaksi di mana ? Aktiviti yang bakal dijalankan ? Kalau nak tahu, nantikan update entry seterusnya..............


Jumpa lagi ! :)
p/s : Check jadual before masuk kuliah!

0 comments: