15.3.13

Program Hari Keluarga & Makan Malam PPAKKUM 2012/2013

Salam Sejahtera semua.
Hari ini dan esok adalah hari penting buat kami barisan ahli jawatankuasa bagi menjayakan Program Hari Keluarga & Makan Malam PPAKKUM 2012/2013. Dan secara terus terangnya kami dapat menarik nafas lega sedikit setelah beberapa minggu mengalami pelbagai halangan & rintangan demi cabaran untuk perancangan dan persiapan program yang bakal tiba ini. Pada hari ini, beberapa AJK akan bertolak terlebih dahulu ke Kemunting Beach Resort, Pangkalan Balak, Melaka bagi menguruskan beberapa urusan di sana sebelum program berlangsung esok harinya. Kami seramai 10 orang termasuk Penolong Pengarah unit-unit penting dan diiringi oleh seorang alumni iaitu Cik Syima. Kami bertolak dari UM pada jam 9 pagi dan melakukan beberapa urusan program yang belum selesai. Walaupun penat tapi kami gembira kerana selain mengingatkan ini adalah aktiviti terakhir untuk semester ini dan seterusnya adalah yang terakhir buat tahun 4. Penat tapi seronok. Hebatkan? ^^


Okay keesokkan harinya, peserta bertolak pada jam 8pagi dari UM dan tiba di Kemunting Beach Resort pada jam 12.30 tengah hari. Sebaik sahaja tiba mereka membantu menguruskan persiapan untuk aktiviti sukaneka dan program Makan Malam.





Seterusnya pada jam 3 petang, acara sukaneka bermula dan melibatkan kesemua AJK & peserta. Pegawai pengiring dan alumni pun turut serta. Memang meriah tau! :)

Antara aktiviti yang dimainkan ialah :
  • Bola tampar pantai
  • Terompah gergasi
  • Cari gula-gula dalam tepung
  • Sambut belon air
  • Kerusi berirama
  • Tiup belon





Acara sukaneka berakhir pada jam 6 petang dan semua peserta membuat persiapan diri untuk majlis makan malam.


***********************************

Majlis Makan Malam PPAKKUM bermula !!!!!!!!! (",)








Penyampaian Anugerah & Cenderamata







********************************************
Tiba masa bertolak pulang ke UM :)








0 comments: