2.12.12

Program Santai MT & EXCO bersama Pelajar Tahun 1

"Aku Sayang Kamu, Kamu Sayang Aku."


Baru-baru ini MT & EXCO PPAKKUM telah merancang untuk melakukan aktiviti santai bersama ahli persatuan dan ianya dimulakan dengan pelajar tahun 1 terlebih dahulu. Oleh kerana sayang dan kasih akan semua ahli persatuan, MT & EXCO berusaha untuk merealisasikan aktiviti ini. Alhamdulillah akhirnya berjaya dilaksanakan pada 2 Disember 2012 bertempat di Taman Tasik Botani. Ahaaa nama pun aktiviti santai jadi lokasinya juga adalah santai. Hehehe. 

Untuk pengetahuan para pembaca, aktiviti santai ini merupakan satu program yang julung kalinya dianjurkan oleh pihak persatuan. Kenapa ? Ehem ehem ehem... Tujuan utama program ini adalah untuk membina ukhwah dan merapatkan hubungan dalam kalangan pelajar junior khususnya serta MT & EXCO. Selain itu ia bertujuan untuk membina hubungan yang positif; hubungan dua hala dan memupuk sikap salaing mempercayai antara satu sama lain. Dengan ini pihak persatuan berharap agar melalui aktiviti sebegini dapat mengekalkan hubungan yang sedia ada dan seterusnya menjadikannya lebih erat. di samping mengenali pelajar junior dengan lebih dekat dan dengan penuh kasih sayang, pihak persatuan berharap agar ia dapat melahirkan budaya hormat menghormati di antara satu sama lain juga. 

Menerusi program sebegini, diharapkan pengalaman yang diperolehi oleh ahli persatuan dapat dijadikan panduan dan seterusnya mengeratkan lagi hubungan pelajar junior dengan MT & EXCO PPAKKUM 2012/2013. Semoga semua yang menyertai program Santai MT & EXCO Bersama Pelajar Tahun 1 ini mampu menjadi pemimpin dan pendidik yang cemerlang dalam pelbagai aspek kehidupan.

Sekalung terima kasih kepada Prof Madya Dr Mariani iaitu ibunda kami. Semoga beliau sentiasa berada dalam keadaan sihat wal'afiat dan murah rezeki. Jasa beliau dalam mendidik kami semua sentiasa akan kami kenang. Tidak lupa kepada pegawai pengiring kami yang setia dan menjaga kami dalam susah senang serta super senior yang membantu dalam menjayakan setiap projek dan program ini. Sayang semua !


"Pendidik Kanak-kanak Unggul Berkualiti."
PAKK Cemerlang, UM Gemilang !

Jumpa Lagi ! (^_^)

******************************************


















Kami sayang PAKK ^^



"Saya harap aktiviti seperti ini akan dapat diadakan lagi pada masa hadapan."
"Semoga usaha senior-senior untuk eratkan hubungan kita semua akan berterusan."
"Seronok join aktiviti macam nih. Harap ada lagi."

0 comments: