18.12.12

Jamuan & Penyampaian Cenderamata Program Motivasi

Hai anda semua! Bagaimana dengan minggu terakhir kuliah? Mesti semua sudah tidak sabar untuk pulang ke kampung halaman. Namun jangan lupa yea kawan-kawan, sambil pulang semasa study week ini tetap ulangkaji untuk peperiksaan yang bakal menjelma tidak lama lagi. Tugasan dan pembentangan sudah selesai belum? Good luck semua dari kami warga PPAKKUM. (^_^)

Tengah hari tadi, team AJK pelaksana untuk Program Motivasi dan Kerjaya Pendidik Awal Kanak-kanak 2011/2012 mengadakan sedikit jamuan ringan dan pemberian cenderamata kepada semua AJK yang terlibat. Program ini telah selamat dilaksanakan dengan jayanya pada sesi lepas. Jadi bagi menghargai semua tenaga kerja yang terlibat, pihak pengarah program dan anak buahnya merancang kejutan jamuan ini. :)

Jamuan ini tidaklah sehebat mana namun ia tetap memberi kesan dalam hati semua yang terlibat. Ini adalah salah satu daripada usaha daripada pihak pengarah dan anak buahnya untuk menghargai semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung. Dan untuk pengetahuan semua, program ini telah diiktirafkan sebagai PROJEK TERBAIK pada sesi 2011/2012. Tahniah kepada semua atas prestasi cemerlang anda. :)

Pendidik Kanak-kanak Unggul Berkualiti,
PAKK Cemerlang, UM Gemilang!

Cik pengarah yang sibuk dengan kira-kira :)
Tahniah Cik Nadiah atas usaha anda dan anak buah :)

Menu jamuan : Nasi goreng chicken chop + air ribena :)

Cenderamata untuk AJK pelaksana. Terima kasih semua :)

Makanan sudah sampai! :)

Sampul penghargaan. Hehehe :)

Sebelum makan baca doa dulu :)

Setinggi-tinggi penghargaan terima kasih kepada semua yang 
terlibat secara langsung atau tidak langsung :)





0 comments: